Szerviz
Az AEG berendezések üzembe helyezésével és karbantartásával magasan kvalifikált munkatársaink foglalkoznak, akik a szerződéstől függően akár napi 24 órában, 4 órás rendelkezésre állási idővel biztosítják a folyamatos üzemeltetést. Szaktudásukat az éves gyári továbbképzéseken fejlesztik, és szakmai tapasztalatuknak köszönhetően bármilyen eseményre megfelelően és gyorsan tudnak reagálni.
Szervizszolgáltatások:
- Üzembe helyezés
- Garanciális és garanciaidőn túli javítások
- Az üzemeltetés támogatása karbantartási és szervizszerződés keretében
- 24/7 HOTLINE ügyelet
- Távfelügyelet lehetősége
- Telefonos / műszaki tanácsadás
- Képzés, ügyfél-tájékoztatás
- Helyszíni és a szerviz telephelyén történő javítások
- Nagyjavítások, felújítások
- Akkumulátor felülvizsgálata és cseréje
- Teljes rendszertesztek, mérések, terheléses vizsgálatok
- Régi berendezések és rendszerek elbontása, környezetvédelmi előírásoknak megfelelő megsemmisítése
- Elavult berendezések, rendszerek újrahasznosítása
- Mérések
Szervizoktatás:
Szakembereink a berendezések telepítését követően a vevőinket igény szerint oktatásban részesítik, ennek köszönhetően nagyobb biztonsággal kezelhetik a szünetmentes áramellátó rendszereket.
Az oktatás az alábbi témaköröket öleli át:
- A szünetmentes berendezések működési elvének ismertetése
- A berendezések alapvető kezelőszerveinek bemutatása
- A berendezések kijelzőjének bemutatása, a grafikák és a kijelzett értékek értelmezése
- A berendezések kezelése, különböző üzemállapotok ismertetése, váltás az egyes üzemállapotok között
- Alapvető hibaelhárítási eljárások ismertetése, hibák értelmezése, nyugtázás
- Esetleges kérdések megválaszolása
Karbantartási lehetőségek:
- Karbantartási és szervizszerződés az ügyfél támogatási és üzemviteli igényeinek megfelelően
- Havi, negyed-, illetve féléves karbantartási gyakoriság
- Garantált kiszállási idő a helyszíni hibaelhárítás megkezdéséhez
- Csatlakozás a HOTLINE ügyeleti és igény szerint az on-line távfelügyeleti rendszerhez
- Pótalkatrész rendelkezésre tartás
- Folyamatos műszaki kapcsolattartás, támogatás és továbbképzések
- Tanácsadás a rendszer fejlesztési lehetőségeit illetően, firmware upgrade
- Eseti karbantartások