Szerviz

Az AEG berendezések üzembe helyezésével és karbantartásával magasan kvalifikált munkatársaink foglalkoznak, akik a szerződéstől függően akár napi 24 órában, 4 órás rendelkezésre állási idővel biztosítják a folyamatos üzemeltetést. Szaktudásukat az éves gyári továbbképzéseken fejlesztik, és szakmai tapasztalatuknak köszönhetően bármilyen eseményre megfelelően és gyorsan tudnak reagálni.

 

Szervizszolgáltatások:

  • Üzembe helyezés
  • Garanciális és garanciaidőn túli javítások
  • Az üzemeltetés támogatása karbantartási és szervizszerződés keretében
  • 24/7 HOTLINE ügyelet
  • Távfelügyelet lehetősége
  • Telefonos / műszaki tanácsadás
  • Képzés, ügyfél-tájékoztatás
  • Helyszíni és a szerviz telephelyén történő javítások
  • Nagyjavítások, felújítások
  • Akkumulátor felülvizsgálata és cseréje
  • Teljes rendszertesztek, mérések, terheléses vizsgálatok
  • Régi berendezések és rendszerek elbontása, környezetvédelmi előírásoknak megfelelő megsemmisítése
  • Elavult berendezések, rendszerek újrahasznosítása
  • Mérések

 

Szervizoktatás:

Szakembereink a berendezések telepítését követően a vevőinket igény szerint oktatásban részesítik, ennek köszönhetően nagyobb biztonsággal kezelhetik a szünetmentes áramellátó rendszereket.

Az oktatás az alábbi témaköröket öleli át:

  • A szünetmentes berendezések működési elvének ismertetése
  • A berendezések alapvető kezelőszerveinek bemutatása
  • A berendezések kijelzőjének bemutatása, a grafikák és a kijelzett értékek értelmezése
  • A berendezések kezelése, különböző üzemállapotok ismertetése, váltás az egyes üzemállapotok között
  • Alapvető hibaelhárítási eljárások ismertetése, hibák értelmezése, nyugtázás
  • Esetleges kérdések megválaszolása

 

Karbantartási lehetőségek:

  • Karbantartási és szervizszerződés az ügyfél támogatási és üzemviteli igényeinek megfelelően
  • Havi, negyed-, illetve féléves karbantartási gyakoriság
  • Garantált kiszállási idő a helyszíni hibaelhárítás megkezdéséhez
  • Csatlakozás a HOTLINE ügyeleti és igény szerint az on-line távfelügyeleti rendszerhez
  • Pótalkatrész rendelkezésre tartás
  • Folyamatos műszaki kapcsolattartás, támogatás és továbbképzések
  • Tanácsadás a rendszer fejlesztési lehetőségeit illetően, firmware upgrade
  • Eseti karbantartások